Re: Najlepsza Hurtownia Sprzetu

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 14:44:24 MET

Użytkownik "Top Hi-Fi" <nie_at_spam.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jaka jest wedlug was najlepsza hurtownia sprzetu komputerowego ??.
> Interesuje mnie nawiazanie wspolpracy. Do tej pory kontaktowalem sie z
> Action oraz ACT.

Nie ma czegos takiego jak najlepsza hurtownia.
Jadna ma to inna tamto. Nigdy nie jest tak ze ktos ma wszystko (no moze za
wyjatkiem komputronika :):)) Nie mozesz sie opierac na wspolracy z jedna
hurtownia. Zwiazesz sie tylko np z ACTION'em, a klient poprosi o zestaw na
plycie ASUS i lezysz (oni nie sprzedaja Asusa).
Powiem tak :

ACTION - najbardziej wszechstronna (prawie wszystko maja) i calkiem dobre
cenki - serwis lezy - podobno ma byc lepiej
ABCDATA - przy wysokich obrotach mozna uzyskac dobre ceny. Duzo mniejszy
asortyment niz Action, ale maja wiele rzeczy , ktorych nie ma w Action
(chyba najlepszy serwis w Polsce - moim zdaniem)
TECHDATA - podobnie jak w ABC - maja troche ciekawego towaru - serwisu nie
znam - zawsze kupowalem towar z zew. gwarancja (za wyjatkiem jednego
uszkodzonego atramentu z drukarki HP - wymienili bez problemu na nowy)
INCOM - tez maja troche sprzetu, ceny dobre, ale trzeba sie tragowac :):) -
serwis lezy :((
AB - podobnie jak incom - chyba najlepsze cenki maja na intele i Ms Soft -
serwis lezy :((

i duzo, duzo innych. Do prowadzenia porzadnego sklepu musisz wspolpracowac z
wieloma hurtowniami

EMITER - obudowy i inne
JTT - Gigabyte , LiteOn ,i inne
ELKOTECH - intel, genius
RUBIKON - Soltek i inne
DISCOTECH - dobre wentylatorki
PRONOX - EPOX i inne
INTERES - coolermaster i inne
TECHMEX - Toshiba , HP, Compaq i inne

Przepraszam te z ktorymi handluje, a ktorych nie wymienilem :) - pamiec bywa
zawodna
Z jedna sie nie da, klient jest wymagajacy i na 100% zamowi cos czego akurat
nie ma w tej jednej jedynej hurtowni.

Ze wszystkich tu wymienionych najszerszy asortyment ma ACTION

Pozdr
ZenoN