Re: Geforce 4 - problemy

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 15:09:08 MET

> Mam płytę główną Asus P3B-F i kartę graficzną Geforce 4 MX 440 SE firmy
> Prolink.
> Po zainstalowaniu sterowników do karty graficznej od producenta, po
> uruchomieniu systemu monitor się wygasza.
> Dzieje się tak również po zainstalowaniu sterowników ze strony nVidia.
> Problem wystepuje po przełaczeniu na high kolor i rozdzielczość wyższą niż
> 640x480, również przy wchodzeniu do ustawień ekranu w windows 98 se
> Wcześniej w pierwszej edycji windows 98, karta instalowała się prawidłowo,
> tym że w programie macromedia fireworks nie było widać czcionek na
> [...]

A sprawdzales czy ustawiajac monitor na "SVGA 800x600" karta chodzi
normalnie ??? Bo mozliwe, ze wymusza zbyt wysokie czestotliwosci odswiezania
na monitorze i wtedy efekt jest wlasnie taki jak opisales ...
Jezeli zmiana sterownika do monitora nic nie da sprawdz karte u kogos
innego. Jezeli bedzie sprawna mozna wtedy pomyslec nad wywaleniem DX 9.0 i
wrzuceniu np. 8.1 (zapewne bedzie to wymagalo zrobienia probnej instalacji
windows ...)