Geforce 4 - problemy

Autor: Jerzy Baryliszyn (j.baryliszyn_at_netstone.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 08:54:24 MET

Witam
Mam płytę główną Asus P3B-F i kartę graficzną Geforce 4 MX 440 SE firmy
Prolink.
Po zainstalowaniu sterowników do karty graficznej od producenta, po
uruchomieniu systemu monitor się wygasza.
Dzieje się tak również po zainstalowaniu sterowników ze strony nVidia.
Problem wystepuje po przełaczeniu na high kolor i rozdzielczość wyższą niż
640x480, również przy wchodzeniu do ustawień ekranu w windows 98 se
Wcześniej w pierwszej edycji windows 98, karta instalowała się prawidłowo, z
tym że w programie macromedia fireworks nie było widać czcionek na
sterownikach od geforce'a. Pozostałe rzeczy działały bez zarzutu. Ponieważ
jednak używam tego programu do pracy, jest to dla mnie sporym problemem.
Po zainstalowaniu karty riva tnt M 64 jest wszystko dobrze.
Wszystko wskazuje na sterowniki, ale nie ma już innych sterowników,
próbowałem już na różnych.
Jest jeszcze możliwość, że problem leży po stronie starej już płyty
głównej.
Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Dodatkowe informacje: Procesor celeron 633, directx 9.0 pl

--
Pozdrawiam
Jerzy Baryliszyn