Re: Jaki sterownik używacie do Aver'a

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 12:16:22 MET

Hm.. Jak pytasz o sterownik może byś podał system operacyjny.
Ten z AVER-a używałem w Win (* SE, a teraz w Windows XP i uważam że są
dobre. Jak zainstalowałem pod W 98 sterwniki Ivan Uskov to musiałem
dokładnie oczyścić system ze z resztek i zainstalowałem firmowe. Zdaje się
że są jakieś sterowniki na "Windows update".
Do tego jak najbardziej program iu_VCR (tegoż Ivana Uskova) - dość trudny w
opanowaniu.
Józef