radeon, dfi, nec - ktore modele?

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 11:43:50 MET

Witam!

Na dniach musze złożyć na 2komputerki, jeden lepszy, drugi słabszy (w
połowie ze starych części) i mam do Was kilka pytań na które nie
znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na google.

Komp nr 1 - slaby:
- większość części z poprzedniego kompa plus najtańszy hdd.
- musze kupić tani monitor 17" (komp bedzie włączany góra 1,2 w
tygodniu)
Jaki wybrać?
 - LG E700B - ok. 680 zl
 - SAMSUNG 17 cali SyncMaster 753DFX 0,20mm
 - NEC 17 cali FE770

komp nr 2 - wazniejszy:
przeznaczenie: długotrwała praca, conajmniej 8 godzin dziennie,
_BEZWZGLĘDNA_ stabilność (zwisy nie wchodzą w gre), żadnych gier (no
może żona od czasu do czasu włączy kulki albo baldur's gate;-))
podkręcanie w ogóle nie jest istotne. poza tym oglądanie divx i dvd.
Dobry wybór?
- Athlon Xp 1700+
- płyta DFI AD77
- 256 DDR
- Radeon - tylko nie wiem jaki?

czy róznią się wersje 9000 od 9000 PRO?

i najważniejsze monitor:

NEC 17 cali FE771SB 0,25mm 1280x1024/66Hz DIAMONDTRON
cena 910zł,

NEC 17 cali FE791SB 0,25mm 1600x1200/76Hz DIAMONDTRON
cena 1090zł,

chciałem iiyame ale nigdzie w okolicy nie mam do niej dotępu.
BARDZO dziękuje za opinie. pozdrawiam.

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800