Re: Wolno chodzi

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 08:10:16 MET

Użytkownik <age_at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam problem.
> Wymieniłem ostatnio płyte, procka i pamięć, z Celerona 1700 na Athlona Xp
2000
> + , płyta Epox 8K5A KT333, pamiec 256 DDR 333, karta Ati Radeo 7000 64
DDR, i
> wszystko chodzi bardzo kiepsko... w porównaniu do Celeronka.
> Ponadto zawiesza sie czasami, wyskakuje bład "Kernel_32".
> Pierwszy raz mam Athlona i juz nie wiem co z nim zrobic, zeby to wszystko
> chodziło tak jak powinno.
> Proszę o jakieś rady.
> Może trzeba zainstalować jakiś soft tylko o tym nie wiem.

stery do plyty pakiet: Via4in1 - sciagnij najnowszy z viaarena.com
stery do dzwięku (masz na plycie ??) ze strony Epox'a !!
zajrzyj czy nie ma świeżego biosu do twojej plyty !!

obgejrzyj ustawienia BIOS na plycie - moze tam jakies zamieszanie
pamieci jakie ??? moze wlasnie ustawione sa asynchronicznie na 333 (166)
???

instalka od nowa (system do wyboru - proponuje XP jesli juz windy mają byc,
przy wiekszej liczbie systemów proponuje XOSL jako boot menager)

rozumiem ze po za karta graficzna nie masz tam wiecej kart ???

co to za karta ?? noname ?? nie mam zaufanie do Ati 7000 - bo to
najwiekszy shit i robi go pelno "garazowych" firm z niewiadomo czego !!

stery sciagniej do tej kary z Ati (jakies Catalisty najnowsze)

podziej dysk jakos sensownie (jezu 120GB ??? na C: system max 16GB lepiej
8GB)

po zaistalowaniu windy (na swiezo)