Re: Tania grafika do gier

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 08:09:28 MET

> Kyro "umarł", _teraz_ nie ma się co pakować IMHO w tą kartę!

kto ci takich glupot nagadal ;D .
No fakt, nie jest to moze jakies cudo ale za te pieniadze duzo lepsza od
jakis mx-ow. Nie wiem jak sie ma do radka 7500.

MoH i

> Nie każdemu będzie odpowiadać - rozdziałka tylko 800.
> Mnie np. interesuje 1600, ale niestety nie każda gra na to pozwala.
>
> --
kyro2 jest poruwnywalne do twojego gf2 MoH mi w 1024x768 chodzi plynniutko
na xp1700.

Zreszta nie ma sie o co spierac i tak by sie przydal jakis radek -
przynajmniej 8500/9100 :)