Re: 2 rolki w myszkach - niewypał?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 07:20:13 MET

>Fakt. Mam od roku optycznego A4 Techa dwurolkowego. Żadnych problemów.
>Kupiony w Media Markt, ale w tamtym czasie był w zasadzie wszędzie.

Właśnie, ciekawe dlaczego ta mysz znikła ze sklepów.
Znalazłem ją dopiero w cenniku hurtowni Action za 49 zł z VATem (brutto).
Za to w sklepach są jakieś OEM Logitecha po ok. 60 zł.
Sam mam obecnie tradycyjną mysz A4-Tech WWW-25 i jestem z niej zadowolony
(optyczna miała iść na prezent).

--
Janusz - Vahanara