2 rolki w myszkach - niewypał?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 19:26:23 MET

Szukałem ostatnio myszki optycznej z dwiema rolkami.
Nie tylko nie ma, ale nawet nikt o takiej nie słyszał.

Można kupić myszkę optyczna, ale tylko z jedną rolką.

Sam mam tradycyjną mysz z dwiema rolkami i jestem zdziwiony, dlaczego
u licha nikt nie produkuje myszek optycznych z dwiema rolkami?!
W końcu nawet przy dużym monitorze przydaje się przewijanie nie tylko w
pionie.

--
Janusz - Vahanara