Re: Mint Radenon 9000 PRO - obraz

Autor: Zwi (zwi_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 00:03:43 MET

> Co Wy na to ?
> Wywala sie obraz, zamykam system.
> Wylanczam wszystko z pradu.
> Wyciagam karte celem sprawdzenia czy jakas pamiec jest ciepla.
> Wsadzam to spowrotem, system sie zaladuje.
> Wszystko ok poza ikonami w Total Commander i na pasku szybkiego
> uruchamiania.
> Zmieniam z 32Bit na 16Bit - ikony sa juz wyswietlane poprawnie.
> Restartuje kompa i od tej pory jest juz wszystko ok, do nastepnego wysypu.
> Kto mi powie gdzie to cos jest pamietane ?
> Gdzies to musi byc zapamietywane bo zawsze po wysypie i resecie te ikony
> [...]

Ok podpowiem Wam. Informacja o tym ze ikony maja zmienione kolory jest
zapisywana na dysku.
Jak do tego doszedlem ? Mam do dyspozyjci jeden komputer, dwa dyski twarde.
Na hdd dwa te same systemy windows xp. Jeden nowo zainstalowany, jeden
windows pracujacy od dawna.
Mieszajac w odpowiedniej kolejnosci dyskami i ladujac inne systemy mozna do
tego dojsc.
Czyli wychodzi na to ze w chwili kiedy obraz sie sypnie, taka informacja
zapisuje sie na dysku.
Tylko co i gdzie to juz pomysle jutro.