Re: AGP 2.0 vs. AGP pro ?! Prosba o....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 22:58:20 MET

alexander wrote:

> Prosba o konsultacje.
> Mianowicie chcialbym kupic jedna ze starszych plyt na chipsecie
> KT133A. Wybieram miedzy Asus A7V133 i Abit KT7A

Zdecydowanie Asus, KT7/A to niezbyt udane konstrukcje.

> No i o ile funkcjonalnosc obu plyt odpowiada mi w zupelnosci, to mam
> pytanie do "znawcow" tematu slotu AGP. Jak sprawdzielem w
> specyfikacji plyta ASUSa jest wyposazona w AGP w wersji PRO
> (cokolwiek to znaczy). Pytanie jest nastepujace:
> Jakie, o ile wogole, osiagne korzysci kupujac plyte ASUSA ze slotem
> AGP PRO ?!

Prawdopodobnie zadne.

> Wiem ze jest on dodatkowo rozbudowany, no ale czy to kiedykolwiek
> wykorzystam?

A co robisz na kompie?

> Czy ma to moze jakis zwiazek z podwyzszonym zapotrzebowaniem
> "pradowym" przez nowsze karty graficzne?

NIe bardzo. Zlacze AGP Pro jest przeznaczone do kart profesjonalnych co
pobieraja duzo pradu, naprawde duzo (potrzebuja nawet mocy ponad 50W) I po
to jest to dodtkowe zlaczezeby dostarczyc potrzeby prad. Karty do grania
naszczesci tyle jeszcze nie potrzebuja :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"