AGP 2.0 vs. AGP pro ?! Prosba o....

Autor: alexander (alex_home_at_o2.pl.NOSPAM)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 21:19:57 MET

Prosba o konsultacje.
Mianowicie chcialbym kupic jedna ze starszych plyt na chipsecie KT133A.
Wybieram miedzy Asus A7V133 i Abit KT7A

No i o ile funkcjonalnosc obu plyt odpowiada mi w zupelnosci, to mam pytanie
do "znawcow" tematu slotu AGP. Jak sprawdzielem w specyfikacji plyta ASUSa
jest wyposazona w AGP w wersji PRO (cokolwiek to znaczy). Pytanie jest
nastepujace:
Jakie, o ile wogole, osiagne korzysci kupujac plyte ASUSA ze slotem AGP PRO
?!
Wiem ze jest on dodatkowo rozbudowany, no ale czy to kiedykolwiek
wykorzystam?
Czy ma to moze jakis zwiazek z podwyzszonym zapotrzebowaniem "pradowym"
przez nowsze karty graficzne?

Pozdrawiam!
Aleksander