Doradzcie prosze...

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 19:58:13 MET

Witam!

Mam zamiar kupic Athlona 1,7GHz i nie wiem na jaka plyte sie zdecydowac, czy
FSB 266, 333 a moze 400. Ludzie mi doradzaja 400 bo ze to jest
przyszlosciowe, ale ja nie mam zamiaru w najblizszym piecioleciu wymieniac
procesora, a za piec lat to mysle ze te 400 to i tak sie na marne zda, takze
nie ma w co pakowac w to kasy. Ja sie decyduje raczej na 266 a co wy o tym
sadzicie??? Tak sobie to kalkuluje na obecnym sprzecie, kupilem go w 1998
roku - Celeron 266, na plyte moge max wlozyc Celerona533, teoretycznie
jakbym mogl wlozyc nawet 1000MHz to i tak by mi sie to nie kalkulowalo i bym
wolal zmienic plyte glowna i kupic Athlonika 1,7GHz. Takze mysle ze historia
za 5 lat sie powtorzy... Czy taki sposob myslenia jest dobry???

--
Pozdrawiam
Wasiuk