Re: LAPTOP ACROBAT...- pomocy!!!!!!!!!!!!!!

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 16:47:46 MET

Ania napisał:

>grupy niz ta. Mam problem. Moi rodzice (wielcy fachowcy od laptopow) kupli
>cos na jego ksztalt (25zl) Jest to notebook firmy Acrobat SN-486SX-25, ale
>nie ma w nim dysku twardego, myszki i bateri/i (i moze jeszcze czegos, ale
>kompletnie sie na tym nie znam). Chodzilam po sklepach jednak panowie (tak

;)

skoro piszesz z wroclawia /jak sadze/ to przejdz sie z tym czyms do
jakiegos komisu ktory handluje starociami; tam sa zwykle tacy panowie,
ktorzy moga miec jakies pojecie; albo na jakas gielde komputerowa,
gdzie rowniez ktos moze miec o tym pojecie;

generalnie jak nie ma baterii to komp nie ruszy bez zasilacza; bez hdd
i fdd oczywiscie ruszy ;)

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?