LAPTOP ACROBAT...- pomocy!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Ania (larsquo_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 18:28:51 MET

Witam!

Fatalnie trafilam, wiem ...wiem..., ale nie moglam znalezc innej lepszej
grupy niz ta. Mam problem. Moi rodzice (wielcy fachowcy od laptopow) kupli
cos na jego ksztalt (25zl) Jest to notebook firmy Acrobat SN-486SX-25, ale
nie ma w nim dysku twardego, myszki i bateri/i (i moze jeszcze czegos, ale
kompletnie sie na tym nie znam). Chodzilam po sklepach jednak panowie (tak
samo znajacy sie na laptopach jak rodzice) odsylali mnie z kitkiem mowiąc
"Należy o tym zapomnąć". Nie wiem czy tak opanowali budowę komputera jak
slownik języka polskiego, ale im nie zaufalam. Sadze, ze znajduja sie tu
lepsi specjalisci, ktorzy udzielą mi odpowiedzi na następujace pytania i
beda wiedzieli jak sie go otwiera:)
1. Czy ten laptop ma przyszlosc?
2. Jak tak to gdzie mogę zdobyc czesci, moze ktos ma, chetnie odkupie po
przyzwoitej cenie.
Proszę pisać na priv'a. Dziekuję.

Anka