Re: California access 6900

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 14:45:39 MET

On Wed, 19 Feb 2003 13:35:29 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

> Khem, khem...
> Ale moze tak jak Fiatowi trafiaja sie perelki co chodza juz 28 roku :P

:)))
Dobrze, że Chektor jakoś się urlopował, bo miałbym sprawę z dwoma
maniakami :)))

Pamiętaj, że pierwszy pochwaliłem Twoją Red Arrow, więc to nic
osobistego... Tak jakoś... raporty TUV stanęły mi przed oczami :)))
Z Fiatem - jak z ECS-em - nigdy nie wiadomo, jaki Ci się trafi ;)
Ale California Access to kanał - miałem do czynienia z pięcioma, padało
w nich co tylko mogło.
I jeszcze parę takich rzeczy, co nie mogły, to też padły :((

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!