Re: California access 6900

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 14:52:12 MET

Rafał Bartoszak wrote:

>:)))
> Dobrze, że Chektor jakoś się urlopował, bo miałbym sprawę z dwoma
> maniakami :)))

Nom, pewnie na narty pojecham :) Taki to ma dobrze :)

> Pamiętaj, że pierwszy pochwaliłem Twoją Red Arrow, więc to nic
> osobistego...

Wiem pamietam :) poprostu ot tak az sie prosil post o komentarz :)

> Tak jakoś... raporty TUV stanęły mi przed oczami :)))
> Z Fiatem - jak z ECS-em - nigdy nie wiadomo, jaki Ci się trafi ;)

Naszczescie mam starszy rocznik ;) Ale juz powoli zbieram cos nowszego i
30 juz raczej naewno nie dojezdzi :|

> Ale California Access to kanał - miałem do czynienia z pięcioma, padało
> w nich co tylko mogło.
> I jeszcze parę takich rzeczy, co nie mogły, to też padły :((

Literki z kalwiatury sie zmyly? :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"