Re: Problem z dyskiem

Autor: Marcin (mkp76_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 14:33:28 MET

Użytkownik "Wojtas" <wojtas_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> Masz prawdopodobnie spieprzoną kieszen. Podłącz ten dysk po ludzku
> prosto do jakiegoś kontrolera IDE bez pośrednika.

Nie zrozumielismy sie. Po wlozeniu do kieszeni (kompa kolegi nr 1) WinXP
wykryl bledy na dysku i zaczal go naprawiac. Po powrocie do domu i wlozeniu
do mojego kompa (mam tylko ten dysk) XP sie nie odpala a Linux startuje pol
godziny i po drodze wywala milion dwiescie bledow. Wlozylem dysk do kompa,
na ktorym ten dysk wczesniej dzialal bez problemow (komp kolegi nr 2), i u
niego przestal sie uruchamiac XP, Linux sie odpalil i fdisk wywalil bledy o
ktorych pisalem wczesniej. Takze u siebie nic zdzialam. Moge jedynie
probowac u kolegi odpalic jakis program ktory by wykasowal te uszkodzone
partycje, ale ten program nie moze byc pod XP.

--
Marcin
mkp76_at_wp.pl