Re: GF4Ti Asus/Gainward/Leadtek/MSI - jakosc obrazu

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 13:04:09 MET

> Jakiej firmy byl ten GF?
> Ja mam Leadteka GF2MX i czesto mam porowanie z Riva, u
mnie jest lepiej,
> ale nieznacznie (chodzi mi o 2d). Zaladowalem tylko
profile kolorow do
> monitora, to wszystko.

Miałem najpierw Rivę TNT (Diamond Viper V550) obraz jak
złoto w każdej rozdziałce i każdym odświeżaniu, aż się
chciało patrzeć (mam profesjonalnego NECa crt)
Potem zapodałem Leadteka GF2MX400 64 Mb 64 bitowego, obraz
gorszy w 1024x768x85 Hz, ale znośny, natomiast GF4Ti4200
Leadteka (A280LE TDH) obraz fatalny. Literki z jakby jasnym
cieniem, rozmazane, im wyższa rozdziałka tym gorzej. Od
czego to może zależeć. Karta niby markowa, niby dobra, więc
co jest nie tak??

--
[> MAK <]