Re: sprzętowe wspomaganie DVD?

Autor: Artur Łożyński (aloz_at_po.opole.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 13:13:06 MET

Polecam RMH+ (Real Magic Hollywood plus) chodzi na Pentium 100 sam
sprawdzalem. Jest to mi jedyna rzecz ktora mi zostala po pieciokrotnej
wymiane calego sprzetu.

DXR3 to praktycznie to samo tylko sprzedawne pod marka Creativa. Jak
kupujesz to kupuj z pilotem w komplecie dobra rzecz :-)). Swego czasu na
allegro masa ludzi tego sprzedawal w korzystnych cenach, sam nie wiem
dlaczego. Jakosc obrazu DVD generowany przez karty graficzne z wyjsciem
TV nijak sie na do jakosci RMH+, chociaz takie R9500-9700 maja dodatkowe
wyjscie komponentowe.

Raczej omijal bym DXR2 mimo ze generuje troszeczke lepszy obraz od RHM+
sa klopoty z nowymi sterownikami.

Pozdrawiam
a.