Re: spalona pamiec. HELP!

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 12:54:35 MET

kyle napisał:

>sprawdzic pamiec w swoim komputerze. no i bylo tak: wylaczyl komputer, wyjal
>swoja pamiec i wlozyl moja. po ponownym wlaczeniu kompa poszedl dym z
>jakiegos scalaka w okolicach slotow pamieci. w wyniku tego spalila sie moja
>pamiec (jeden ze stykow zrobil sie czarny) i jego plyta. czy ktos mi moze

wyjeta prosto z zimna pamiec skrapla na sobie wode; jesli wlozysz taka
zimna pamiec od komputera, to upalenie jest zawione przez ciebie;
jesli plyta kupca nie dziala, to jest to oczywiscie rowniez wina
osoby, ktora wlozyla zimna pamiec do kompa; life is brutal itepe...;

pozdrv;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?