Re: oplacalnosc zakupu

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 07:22:31 MET

Użytkownik <tomnat_at_zagan.uni.cc> napisał w wiadomoœci

> Plyta ma byc:
> 1. w miare wydajna
> 2. stabilna
> 3. pozwolic mi na przetaktowanie athlona 1,7xp (0,13) do athlona 2,2-4
> xp :)
> 4. nie miec wiatraczka na mostku polnocnym
> 5. ma miec karte sieciowa
> 6. dzwiek (nie musi byc super nie jestem melomanem)
> 7. dobrze by bylo gdyy miala raid albo dodatkowy konroler ide, co do
> serial ata to nie bardzo wiem czy to jest potrzebne

A co powiesz na GA7VRXP?
1. passed
2. passed
3. passed
4. passed
5. passed
6. passed (calkiem calkiem ten dzwiek)
7. ma dodatkowy kontroler, ktory moze byc tez raidem. Nie posiada sata wiec
passed
8. na plus USB2.0

Mam taka, i jestem z niej zadowolony. (sata przyda ci sie, dopiero jak
bedziesz kupowal dysk pod sata, w razie czego beda rowniez dostepne
przejsciowki na normalna tasiemke)

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl