Re: Nforce2 problem z kupnem

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 23:08:18 MET

Marcin Wojtczuk <fastviper_at_telkab.pl> wystukał
(news:j1au2b-mu1.ln_at_fastviper.viper.lan):

> Zawsze tak chrzanią jak nie mają na składzie. Ja poszedłem wczoraj
> do sklepu w którym zawsze kupowałem części i komputery. Wiem, że
> kart graficznych Sapphire nie ma w Polsce, więc celowo zapytałem o
> ich radeona 9100. Facet mi na to, że Sapphire to straszny szajs i
> że on mi poleca... <orkiestra tusz!>
> PowerColor za 420zł. Dobrze, że już zmądrzałem i tam nie kupuję.

LOL. Sklepikarze tak wlasnie robia. Nie ma papieru toaletowego, mamy za
to doskonaly papier scierny.
Ale ale - jak to Sapphire nie ma w Polsce? Niedawno kupowalem w Action
Sapphire Radeon 9000. Chyba, ze nie ma przedstawicielstwa.
Pozdrawiam
Egghead