Re: Nforce2 problem z kupnem

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 22:53:55 MET

bobek claimed:
> u mnie mnie aa wsi żaden sklep nie chce sprowadzić Epoxa 8RDA, opowiadają że
> Epoxy są awaryjne :O, że kiedyś się na nich sparzyli, robią głupie miny, a w
> ogóle to nigdzie nie składali na mobo z nforcem2 i ciężko je dostać- te
> Epoxy

Zawsze tak chrzanią jak nie mają na składzie. Ja poszedłem wczoraj do sklepu
w którym zawsze kupowałem części i komputery. Wiem, że kart graficznych
Sapphire nie ma w Polsce, więc celowo zapytałem o ich radeona 9100. Facet mi
na to, że Sapphire to straszny szajs i że on mi poleca...
<orkiestra tusz!>
PowerColor za 420zł. Dobrze, że już zmądrzałem i tam nie kupuję.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]