Re: Hercule Radeon9000 a Gigabyte Radeon9000Pro

Autor: Marcin (kupiematrox_at_gazeta.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 22:02:10 MET

Witam

Użytkownik "Grześ Niksiński" <grzes_n_at_niemahogart.com.pl> napisał w
wiadomości news:b2tk1f$rij$1_at_news.atman.pl...
> Użytkownik "Marcin" <kupiematrox_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem - używam 1280 x 1024 @ 85
> Różnicę widać np. przy małych literach - na Matroxie obraz był
> ostry jak brzytwa, na Radeonie jest trochę rozmyty, ale można
> wytrzymać.

Mysle, ze czcionka 12 bedzie OK.
Glownie nad tym siedze.

Zastanawialem sie tez nad zakupem Matrox G550.
Ale w sumie te same pieniadze a Radeon ma wyzsza wydajnosc.
Chociaz nie wiem czy z niej skorzystam, bo ostatnio gralem
z rok temu:)

Chwilowo mam Gefrocea to pewnie i tak bedzie duzo lepiej.

Ciekawostka. Mialem tez stra rive 128 f-my Diamond i na monitorze
nie widzialem praktycznie roznicy miedzy nia a Matrox G400.

> Na swoim monitorze nie - a tylko takie porównanie ma jakiś sens.

To racja.

> Gdzieś w sieci widziałem porównanie jakości obrazu R9000Pro
> Gigabyte'a i Saphire'a - wypadło na korzyść tego pierwszego.

> Nie wiem, ale mogę sprawdzić

W sterownikach nie ma:(
Jezeli znasz jakis program to bardzo chetnie.
Probowalem cos takiego znalesc, ale chyba bezskutecznie.
Co prawda znalazlem program
ATI Refresh Rate Fixer
Ale to chyba nie o to chodzi.
Nie mam jeszcze Radeona wiec nie moge go przetestowac.

Pozdrawiam

Marcin
kupiematrox_at_gazeta.pl