Re: Hercule Radeon9000 a Gigabyte Radeon9000Pro

Autor: Grześ Niksiński (grzes_n_at_niemahogart.com.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 16:38:37 MET

Użytkownik "Marcin" <kupiematrox_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czy widac to przy 1024*768 * 100 Hz?
Nie wiem - używam 1280 x 1024 @ 85
Różnicę widać np. przy małych literach - na Matroxie obraz był
ostry jak brzytwa, na Radeonie jest trochę rozmyty, ale można
wytrzymać.

> Miales okazje widziec inne Radeony?
Na swoim monitorze nie - a tylko takie porównanie ma jakiś sens.

> Czy jakosc obrazu
> jest gorsza niz na innych Radeonach?
Gdzieś w sieci widziałem porównanie jakości obrazu R9000Pro
Gigabyte'a i Saphire'a - wypadło na korzyść tego pierwszego.

> Skoro miales Matroxa to pewnie wiesz, ze w sterowniku Matroxa mozna
> ustawic dowolne odswiezanie ekranu. Czy jest cos takiego
> na Ati?
Nie wiem, ale mogę sprawdzić

--
Grzesiek