Re: spalona pamiec. HELP!

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 21:18:38 MET

"kyle" <kyle666_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:b2tuml$16o$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> wlaczeniu kompa poszedl dym z jakiegos scalaka w okolicach slotow
> pamieci. w wyniku tego spalila sie moja pamiec (jeden ze stykow
> zrobil sie czarny) i jego plyta. czy ktos mi moze powiedziec

Jezeli to pamiec z Wilka, to serwisy maja zakaz przyjmowania pamieci z
wypalonym pinem :-(

> dlaczego tak sie stalo? pamiec dzialala u mnie kilka miesiecy bez

Odwrotnie wlozona/niedocisnieta i lekko przesunieta w slocie
Wbrew pozorom nie jest to niemozliwe, choc trudne do uzyskania.
Pozdrawiam
Egghead