tv tuner zew

Autor: Andrzej (kiloh_at_REMOVE-THISastercity.net)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 17:58:40 MET

niewiecie na ktorych kartach tv mozna dekodowac canal+?
wiem ze jest to mozliwe na wszystkich opartych o chipset BT 8xx
a co z innymi kartami? czy jest to mozliwe uzywajac zewnetrznego tunera
podlaczanego pod usb?
czy moze ostatnio modne modele VIVO daja taka mozliwosc
pytam sie oto bo niebardzo mam wolny slot pci

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'