Re: Radeon 8500 BIOS a VIVO ?

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 16:44:52 MET

> I pytanie: czy dla kart VIVO sa inne BIOSy niz dla zwyklych, tylko z
> TV-OUTem ? Skad je sciagnac (znalazlem BIOSy dla All-in-Wonder i starych
> Radeonow VIVO, ale dla 8500 nie ma...).

z reguly sa to osobne BIOS'y bo do obslugi video-in potrzebny jest dodatkowy
ukladzik na karcie ...

> Czy istnieje jakis sposob zeby jednoznacznie stwierdzic czy karta jest
> VIVO (mam na to tylko slowo sprzedawcy, ktory jednakze ma na to tylko
> slowo tego kto mu karte wczesniej sprzedal...) ?

Chyba najbardziej pomocny bedzie link ktory zamieszczam ponizej:
http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=wojny_klonow&strona=9

Dodatkowo jak dostales karte to pewnie masz do niej kable ??? Jezeli tak to
powinny byc 4 koncowki (po podlaczeniu piatej do karty:) Jezeli to jakas
lepsza firma to zapewne opisala je odpowiednio ... in, out itp.