Radeon 8500 BIOS a VIVO ?

Autor: Marek Meres (uzi_at_z.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 09:51:30 MET

Witam

Mam problem: kupilem klona Radeona 8500, podobno VIVO. Zainstalowalem
sterowniki (tv-capture-wdm (do Catalyst 3.0, nie ma nowszego), potem
sterownik (Catalyst 3.1, najnowszy) i restart) ale nie widze w Panelu
Sterowania zadnych urzadzen typu "WDM video capture" czy podobnych...
wiec TV-IN nie da sie wykorzystac.

Gosc od ktorego kupilem karte przyznal sie ze wgral do karty bios
sciagniety z sieci (orginalny ATI).

I pytanie: czy dla kart VIVO sa inne BIOSy niz dla zwyklych, tylko z
TV-OUTem ? Skad je sciagnac (znalazlem BIOSy dla All-in-Wonder i starych
Radeonow VIVO, ale dla 8500 nie ma...). Czy jakas dobra dusza
posiadajaca Radeona 8500 VIVO moglaby podzielic sie ze mna tym BIOSem ?

A moze tylko sie uczepilem tego BIOSa a problem tkwi gdzie indziej...

Czy istnieje jakis sposob zeby jednoznacznie stwierdzic czy karta jest
VIVO (mam na to tylko slowo sprzedawcy, ktory jednakze ma na to tylko
slowo tego kto mu karte wczesniej sprzedal...) ?

pozdrawiam

Marek