Re: Co jest szybsze?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 15:24:40 MET

McSwirus napisał:

>Celerony to gówno!!
>
>Napisałem własny programik do obliczeń przy zmiennej ilości danych, efekty
[...]

ale sam sobie odpowiedziales - testowales jakies konkretne
zastosowania, czyli np. jakis konkretny kompilator jakiegos konkrtengo
jezyka; to nie ma nic wspolnego z badaniem wydajnosci procesora;

>Ps. Jak ktoś chce to mu wyśle program pocztą wraz z wynikami testów.

to ja poprosze jesli jest maly /do 1MB/;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?