Re: Co jest szybsze?

Autor: Marcin (kupiematrox_at_gazeta.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 22:31:12 MET

Witam

Użytkownik "McSwirus" <mcswirus_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Celerony to gówno!!
>
> Napisałem własny programik do obliczeń przy zmiennej ilości danych, efekty
> są zastraszające!! CELERON 533 wypada 2 razy gorzej od AMD K6-2 300
> (3x100MHz)!!
> Co ciekawe P3 733 MHz wypada całkiem nieźle w stosunku do P4 1,9 GHz, na
> korzyść P3 - nie myśleć , że P3 jest szybszy.
> Zdecydowanie najlepiej wypadają ATHLONY XP!! XP 1800+ jest znacznie
szybszy
> od P4 1900!!
>
> Ps. Jak ktoś chce to mu wyśle program pocztą wraz z wynikami testów.

Jezeli chcesz sie podzielic zrodlami to poprosze.
Niedawno pisalem programy na statystyczne metody rozpoznawania obrazu
(np. algorytm k najblzszych sasiadow z suma wazona). Co obciazalo
troche procesory (duron 600 liczyl kilka minut) ale nie zauwazylem takich
zaleznosci miedzy swoim duronem 600 a np. szkolnym celeronem
czy athlonem u kumpla. Oczywiscie pomijajac roznice w zegarach.
Pisalem i kompilowalem w MS VC++ 6.
Jezeli nie udostepniasz zodel to powiedz w czym pisales
program i co on takiego liczyl. Chociaz nazwe algorytmu.

Pozdrawiam
kupiematrox_at_gazeta.pl

"In philosophy, or religion, or ethics, or politics, two and two might make
five, but when one was designing a gun or an aeroplane they had to make
four." - George Orwell