Przejsciowka LPT -> COM

Autor: Jaroslaw Jakubik (jjakubik_at_stock.wne.uw.edu.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 15:07:31 MET

Hejka,
 mam zamiar nabyc droga kupna nowy komputer przenosny... potrzebuje aby mial
standardowy port COM, bo czasami za jego posrednictwem programuje stare,
proste urzadzenia... niestety wiekszosc nowych laptopow COM'a nie posiada
:-((
 czy istnieje niedroga i funkcjonalna przejsciowka ze zlacza LPT na COM?

Pozdrawiam i dziekuje
Jarek.

ps. wiem dodatkowo ze konwentery USB->COM nie dzialaja z takimi ustrojstwami
jak moje, zas zewnetrzny port COM na karcie PCIMCIA jest troszke za drogi...