Re: Wybor Nagrywarki DVD

Autor: nlk (nlk_at_xw.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 12:04:47 MET

Czesc.
Od 8 miesie;cy uz.ywam PIONEER DVD 104 i jestem z niej bardzo zadowolony.
Nagrywa p?yty DVD-R, ale sa one tansze kila razy od p?yt DVD+R co ma
niebagatelne znaczenie - p?yta DVD+R kosztowa?a mnie ostatnio 40 z?!!!
Dostepnosc p?yty DVD-R jest lepsza. W tej chwili kupuje DVD-R za ok 7 z?
i sa; one 2-u krotnej pre;dkos'ci nagrywania, co ma znaczenie przy
nagrywaniu p?yty DVD, bo potrafi to trwac'...
Da sie; tez. kopiowac filmy DVD. Jeden film oprogramowanie do nagrywania
dzieli wtedy na dwie p?ytyki.
Nie ma problemu z odtwarzaniem w nape;dach DVD-ROM, nie spotka?em takeigo
  nape;du komputerowego który by mi nie odtworzy? nagranej p?yty.
Nie mam odtwarzacza stacjonarnego wie;c nie wiem jak jest z nimi, ale
przypuszczam z.e kaz.dy nowszy be;dzie odtwarza? takie p?yty.
Generalnie jest to bardzo dobry sprze;t, który na któym nagranie p?yty
DVD za 7 z? ma juz. sens, nie mówia;c o tym z.e zajmuja; o wiele mniej
miejsca niz. p?yty CD. W tej chwili kopiuje wszystkie dane z p?yt CD na DVD.
Ceny czystych p?yt DVD cia;gle spadaja;.
Pozdrawiam
NLK

Uz.ytkownik Markopik napisa?: