Re: ogolnie o uzywanych laptopach....

Autor: gabryhh_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 18 Feb 2003 - 11:57:36 MET

nawiazujac do tematu......
trackpoint - jak dla mnie nieporozumienie, mam ale nie uzywam..
touchpad - lepszy, uzyteczny w terenie, ale musi miec obsluge tzw. taps
(najlepiej jeszcze mozliwosc zdefiniowania paru "stref" powiazanych z okreslona
opcja..

w normalnej pracy i tak zewnetrzna myszka jest najpraktyczniejsza....

pzdr gabryh