Re: Hercule Radeon9000 a Gigabyte Radeon9000Pro

Autor: Grześ Niksiński (grzes_n_at_niemahogart.com.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 10:17:32 MET

Użytkownik "Marcin" <kupiematrox_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Radeon 9000 Pro Gigabyte GV-R9000 PRO(AF64DG-H)
Mam właśnie tą kartę.

> Ktora karte polecilibyscie ze wzgledu na jakosc obrazu?
Jakość obrazu jest OK, choć po przesiadce z G400 widać
jednak różnicę na niekorzyść Radeona.

> Ewentualnie jezlei tkosw ie, ktora ma cichszy wentylatorek?
Wentylatorek trochę chałasuje, ma dość nieprzyjemny dźwięk.
Nie jest to jednak żaden problem, ponieważ można go zwyczajnie
wywalić - ewentualnie zamieniając radiator na większy, jeśli
planujesz długotrwałe granie.

> Czy ktoras z nich sprawia jakies klopoty?
Na starszych sterownikach wieszał mi się komputer w 3dmarku03 -
po zainstalowaniu najnowszych problem zniknął. Poza tym zero
problemów.

--
^ Grzesiek & Picasso Bleu
^ DC Mokotów