Hercule Radeon9000 a Gigabyte Radeon9000Pro

Autor: Marcin (kupiematrox_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 23:14:20 MET

Witam

Mam do wyboru dwie karty w porownywalnej cenie
Radeon 9000 Hercules 3D Prophet 128 MB
oraz
Radeon 9000 Pro Gigabyte GV-R9000 PRO(AF64DG-H)

Ktora karte polecilibyscie ze wzgledu na jakosc obrazu?

Ewentualnie jezlei tkosw ie, ktora ma cichszy wentylatorek?

Wiem, ze roznia sie wydajnoscia ale nie to nie ma akurat zanczenia.
Ale jak juz sa w porownywalnej cenie to sadze,
ze bardziej sie przyda szybsze taktowanie niz 128 MB.

Czy ktoras z nich sprawia jakies klopoty?
Konfiguracja komputera to plyta Gigabyte GA-7VRXP (VIA KT 333),
procesor AMD Athlon XP, dysk Seagate Barracuda IV
i zasilacz Codegen 300W:(

Jakim programem ustawic w Radeonie odswiezanie na monitorze
np. na 115 Hz?

Pozdrawiam

Marcin
kupiematrox_at_gazeta.pl