Re: Dobry LCD

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 10:04:44 MET

In article <b2spaa$nn7$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, Sebastian wrote:
> Jaki LCD 15" polecilibyście? Najlepiej z DVI. Czy Belinea 101556 to dobry
> wyświetlacz?
> Czy w panelach nadal zdarzają się złe piksele, czy przed zakupem należy
> sprawdzić panel?

Sprawdzać, i to dokładnie.

> Przechadzając się po sklepach nie widziałem ostatnio żadnego LCD ze złymi
> pikselami.

Ja widziałem, bardzo drogi monitor Eizo. Tyle, że sprowadzony na zamówienie,
a klient już wpłacił zaliczkę, która mu przepada, gdyby nie odebrał tego
monitora (panel miał tych uszkodzonych pikseli "w normie", ponoć nie mogło
to być podstawą do reklamacji). Podejrzewam, że kanałem dystrybucyjnym
uszkodzonych paneli jest internet i sklepy działające na takiej zasadzie,
jak wyżej (wpłacasz zaliczkę i bierzesz co Ci dadzą), bo w zwykłym sklepie
to wiadomo, że nie kupisz, jeśli od razu zobaczysz, że monitor jest wadliwy.

Paweł