Re: cichy zasilacz ATX

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Tue 18 Feb 2003 - 08:22:45 MET

SerX wrote:
> Czesc!, szukam w Poznaniu kompetentnej osoby (firmy), ktora niedrogo
> montuje w zasilaczach ATX termoregulatory spowalniajae prace
> wentylatora.
> Pozrd.

wszystko zalezy jaki to zasilacz - ja sam zrobilem bez lutowania i innych
tym podobnych "okropnych" rzeczy :) - zasilacz z obudowy modecom mirror

- zdjecie obudowy zasilacza
- wykrecenie wentylatora i odlaczenie wtyczki od plytki drukowanej w
zasilaczu (nie jest przylutowane tylko jest gniazdko + wtyczka)
- wymiana wentyla na coolermaster na podwójnych łożyskach kulkowych
- podpiecie regulatora napiecia zalmana (fanmate1) do płytki w zasilaczu
- wyprowadzenie fanmate'a na zewnatrz razem z wiazka przewodow
- zamocowanie coolermastera i wyprowadzenie kabelka na zewnatrz zasilacza
razem z wiazka przewodów
- podlaczneie wtyczki wentylka do zalmana juz poza zasilaczem
- regulacja potencjometrem (minimum)
- skrecenie calosci

dziala juz tak z 0,5 roku i nic sie nie dzieje, nic sie nie grzeje, a jest
cisza i spokój - a do zasilacza jest podlaczonych sporo pradozernych
urzadzen

--
  Plachecki_at_post.pl .  ,,,,,