Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: andrzejgrzesiek_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 18 Feb 2003 - 08:22:39 MET

Bez partycji można używać kompa do gierek i pisania listów. A jeśli się na nim
PRACUJE, to bez partycji po dobrym padzie rzeczywiście ogarniają człowieka
myśli samobójcze (jak ktoś napisał wcześniej).
Z moich smutnych doświadczeń wynika, że pady są b.różne. Sam system jak pada to
najmniejsze zło. Gorzej gdy pada FAT albo bootsektor. Faktem natomiast jest, że
99% wirusów zjada dysk C. W ciągu 14 lat tylko raz mi zjadło wszystkie partycje
i było to 12 lat temu. Dzisiaj prawie nikt takich wirusów nie pisze.
Natomiast co do backupu na CD albo CD-RW - parę razy wyparowała mi zawartość
takich płytek. Po prostu nie ma 100% zabezpieczeń.
Pozdro :-)
zwłaszcza dla 1-partycjowych
Andrzej