Re: Plyta pod tualatina, prosze o pomoc!

Autor: haakon (haakon_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 21:31:00 MET

No i kupilem MSI 6337 i815 (na C1,1 tualatin) jak narazie rewelka :)
troche wydalem ale zawsze 2 latka gwarancji i nie musze sie martwic ze
padnie, co do stabilnosci nie moge sie wypowiedziec bo na razie chodzi 1
dzionek ale jest szybciutka na drugim kompie mam Asusa Tusl2-C (na C
1,2_at_1,440) o ktorym mowa byla i nie jestem pewnien czy jest duza roznica :)
ale cieszy mnie to nezmiernie
aha wogole celek 1,1 na MSI odpalil na magisrali 133!!!!!!! ale jak na razie
puszczam go na standardowej szynie
dzieki za rady
Pozdrawiam serdecznie po 2 browczykach :)
haakon