Plyta pod tualatina, prosze o pomoc!

Autor: haakon (haakon_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 23:48:42 MET

witam
jutro chcialbym sie przejechac na gielde i kupic plytke pod tualatinka 1.1
jakiego dostalem w ramach gwarancji za 850tke
wiem ze Asus tusl2-c i abit ST6 sa dobre ale jednak ich cena mnie doluje
:( co sadzicie o asusie TUV4X 694T (czy jest duzo gorsza jesli tak to w
czym?) na chipsecie VIA moze znacie jakies inne stabilne i dobre plytki -
nie wiem jaki chipset jest najlepszy z tego co sie oriwntuje I815 ale moze
cos z Via??? plyta musi byc przedewszystkim stabilna ma miec: dimm (nie DDR
i inne), agp, mile widzany sound!!!
moze jakas ECS MSI inne???
Poleccie cos taniego i dobrego zarazem :P o ile to realne
prosze pomocy jutro musze juz cosik kupic
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wszelka pomoc