MSI mx440se-t

Autor: mice (mkaczynski_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 21:31:09 MET

Mam problem z wymienioną w tytule kartą - przy każdym odpaleniu komputera na
ekranie przez moment wyświetla się jakaś kaszana (tak jakby pamięć karty nie
była czyszczona- z moich obserwacji wynika, że podobne rzeczy się dzieją
przy zmianie trybów szczególnie graficzny-tekstowy i vice versa). Podobna
sytuacja ma miejsce przy zamykaniu systemu (trochę w mniejszym stopniu).
Dodam że ze starą kartą S3TRIO 64V nie miałem żadnych problemów tego typu. W
czym może tkwić problem ? Może jakieś ustawienia Biosu (na oko wszystko
jest ok) ? Aha, mam płytę główną ECS K7VTA3