Re[2]: WD 80 JB - stukanie

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 21:22:20 MET

Witaj Sebek74,

W Twoim liœcie datowanym 17 lutego 2003 (16:11:28) można przeczytać:

S> przejrzyj archiwa, problem powraca jak bumerang... 2 stuki glowicy jeden po
S> drugim o roznych tonach i komputer przy dostepie krytycznym blokuje sie na
S> ulamek sekundy?
S> dalem swoja 80-ke do serwisu... czekam 3 tydzien, zobaczymy

Jak juz cos bedziesz wiedzial na ten temat - daj znac co to moze byc.

p.s
dysk nie psuje sie , nie ma bad sectorow, dane nie znikaja..
ale wkurza mnie, gdy co jakis czas, w trakcie np. ogladania filmu obraz "zamiera" na
pol sekundy..

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl