Re: ogolnie o uzywanych laptopach....

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 19:20:52 MET

"Pawel_sm" <Pawel_sm_at_poczta.onetNOSPAM.pl> wystukał
(news:b2ov30$c6c$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> Juz gdzies czytalem o tym problemie... co to jest notebook ?
> Czym on sie rozni od laptopa ?

Notebook ma zawiasy na brzegu i otwiera sie jak ksiazka. Laptop ma
otwierany fragment pokrywy (zawiasy w 3/4 - 7/8 gornej czesci).
Ostatniego laptopa widzialem z procesorem 486.

> Mnie zalezy na tym aby komputer byl jak _najtanszy_ i pszenosny...

Ceny mocno spadly - za niewiele ponad 3000 mozesz kupic nowego
notebooka zdatnego do pracy i z dwuletnia gwarancja. Uzywane tez leca w
dol. Trzeba tylko pamietac o dokladnym sprawdzeniu komponentow (nie
kupowac w pospiechu!).
Pozdrawiam
Egghead