Re: ogolnie o uzywanych laptopach....

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 22:25:31 MET

Pawel_sm napisał/a...

P> Zamierzam kupic uzywanego laptopa i mam pare pytan:

P> Co jest wygodniejsze: touchpad czy trackpoint (chyba dobrze to napisalem ?)

 Zdecydowanie trackpoint.

P> Ktora z tych rzeczy sie mniej zuzywa/jest mniej awaryjna ?

 Zdarzyło mi się że padł touchpad. Trackpoint (jeszcze) nie. Ale
 myślę, że awaryjność jest podobna.

P> Na co zwrocic szczegolna uwage kupujac uzywanego laptopa ?

 Badsectory na dysku, wypalone piksele ekranu, ogólny stan zewnętrzny
 (świadczy o poprzednim właścicielu i jego stosunku do komputera),
 regulacja jasności/kontrastu wyświeltacza (Toshiby tego do dziś nie
 mają). Sprawdź CD czy czyta CDRW - o ile Ci na tym zależy.

P> Czy do laptopa potrzeba specjalna wersje windowsa 98 lub xp ?

 Nie, instalujesz tą samą wersję co na PC.

P> Czy kupujac laptopa musze koniecznie zadbac o to zeby dostac rowniez
P> plyty ze sterownikami ?
P> Czy moze windows sam zainstaluje np. karte dzwiekowa ?

 I tak i nie. Najlepiej ściągnąć ze strony producenta najnowsze
 sterowniki. Na to, że dostaniesz je w zestawie raczej nie licz.

--
[ Michał Młynarczyk - http://telefon.gsm.pl - GG:102937 ]
[ GCM/GCC/GH/GIT d- s+:+ a--- C++ U--- P L+ E? W++ N+++ ]