Re: ECS K7S5A

Autor: CD_19 (cd_19_at_op.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 18:05:02 MET

> Spokojniemozesz wsadzic sobie np athlona 1,7 albo 1,8 Ghz ...ale w takich
> przypadkach nie ma zadnych problemow , opocz.... heh bios sie resetuje
> srednio raz na tydzien. Skladalem juz sporo kompow na K7S5A z tymi
Athlonami
> ktore wymienilem. Oczywiscie dobrzer sciagnac sobie najnowszy bios ale to
> nic niepomaga na resety.

Obawiam sie tylko tego, ze Ty miales do czynienia z nowszymi wersjami tej
plyty (dokladnie to samo oznaczenie, ale nowsze wersje, ktore w sklepach
byly sprzedawae juz pod athlony xp). Co do procesora to myslalem wrzucic tam
Athlony 2GHz. Czy to pojdzie?
A jezeli chodzi o samo resetowanie BIOSu to wydaje mi sie ze to nie jest
przyczyna tego. Spotkalem sie z opinia, ze to jest ogolny feler tej plyty i
ujawnia sie przewaznie na komputerach ktore sa zadko uruchamiane (tzn.
takich ktore wiecej sa wylaczone niz chodza). Tak wiec jak komp chodzi od
rana do wieczora to wtedy nie ma takich problemow. Aha, no i jeszcze ten
problem wyskakuje przy kompach, ktore sie czesto wylacza(gdy np. cos
testujesz i musisz co chwile wylaczac kompa).

CD