Re: ogolnie o uzywanych laptopach....

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 17:06:32 MET

On 17 Feb 2003 16:44:58 +0100, Michał Młynarczyk wrote:

> No to proszę, poprowadź mnie za rączkę, jak mam zmienić jasność w
> mojej Tecrze 700CT ?

Jeśli Fn+F6/Fn+F7 nie działa, to Ci nie pomogę...
Ale ta Tecra, to czasami nie jakiś 6-cioletni gruchot ??? Jeśli tak, to
gratuluję poczucia humoru przy okazji tekstu "Toshiby do dziś tego nie
mają..."

> Ja widziałem.

Sensowną ?. Taką, która rzeczywiście coś zmienia ?. Wybacz, klaptopów
używam dużo i od dawna, ale regulacja kontrastu to w nich bajer...No,
może poza monochromatycznymi....;)
Podasz jakiś konkretny model ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!