Re: WD 120 JB - czy to był słuszny wybór (awaryjność)

Autor: Smoq (Smoq__at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 16:40:08 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
> [...]
Diamond

> Trudno na razie mówić o awaryjności tych HDD,
> bo są jeszcze zbyt krótko na rynku ...

Ale mozna mowic o awaryjnosci dyskow WDC serii BB, ktore sa na rynku prawie
2 lata. Konstrukcja bardzo podobna (jesli nie taka sama). Roznica tkwi w
ilosci cache'u (2 zamiast 8MB JB) oraz w transferze wewnetrznym. Zebranie
infomacji na temat awaryjnosci dyskow serii powinno dac jakies przyblizenie
co do awaryjnosci dyskow serii JB, ktora raczej nie powina byc wieksza.
Sam mam od prawie 2 lat dysk WD400BB, zero problemow, pomimo tego, ze czesto
byl noszony/wozony (byly miesiace, ze codziennie pokonywal 60 km na tylnym
siedzeniu w samochodzie). Ale moze mialem szczescie i moj egzemplarz jest
udany.

Pozdrawiam

Smoq