Re: Zaschniety tusz

Autor: PASQUALE (pasquale_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 13:28:28 MET

> Czy da sie odratowac zaschneta glowice od drukarki.Tusz kolorowy nie byl
> wymieniany od trzech miesiecy a wstawienie nowego nic nie daje. Czarny
> jednak dziala.
> Prosze o rade.

Mozna ostroznie przetrzec glowice spirytusem albo wykapac ja w cieplej
czystej wodzie. Czasem pomaga napelnienie tuszem i przylozenie chusteczki,
zeby zassala troche tuszu z glowicy.
Warto tez wiedziec, ze nie powinno sie czekac do momentu, az sie zuzyje caly
tusz do konca. Wtedy moga sie przepalic dysze w glowicy (plynny atrament w
glowicy pelni rowniez finkcje chlodzaca grzalki w dyszach)

--
:-Pasquale